Keresés ebben a blogban

2009. május 26., kedd

S.O.S.!

Egy kis segítséget kérnék... Ha akad valaki, aki kevéske gyöngyből tud valami jót alkotni, várom az ötleteket, mert nekem most nem megy könnyen! A legutóbb megmutatott "Lila nap"-hoz készítenék fülbevalót, és már szorít az idő, mert szombaton szeretném felvenni, de addig már nem is nagyon tudok venni olyan gyöngyöket, hogy olyat alkothassak, amit szeretnék... Kis városkánkban -ami mellékesen megyeszékhely- sajnos nincs bő választék gyöngyökből, vagy inkább a "gagyikból" lehetne válogatni.
A rendelkezésre álló gyöngyök: az a 2féle delica, ami a lila korong befoglalásából megmaradt, valamint 3 db lila teklagyöngy... (még véletlenül sem páros)Hát nem sok, ugye? Na, meg ezeken kívül a "gagyik"...
Gondolkozom továbbra is és várom az ötleteket...


Köszi Anna!!!!!! Nem is hallottam, hogy ilyen jó kis gyöngyösbolt nyílt a városban, örülök, hogy megírtad! :D
Arisha! Köszi az infót, bár ma nem terveztem, hogy a bolt felé veszem az irányt. :)

2 megjegyzés:

Anna írta...

Szia Era!

Pont ma találtam egy oldalt. Szombathelyi gyöngyösbolt: http://gyongypiramis.hu/index.html
+ Szerintem, ha végképp nem tudsz anyagot venni, akkor nézd meg az én fülbevalóimat, azokhoz nem kell sok gyöngy, max. ami gond lehet az a memória alap. Talán kapsz egy kis ihletet...:)

Arisha írta...

Szia Era!

Gondolom karbantartás miatt nem megy a Gyöngypiramis honlapja, úgyhogy ideírom. Ma 12-19-ig lesz nyitva a bolt a Plazaban.